Veel gestelde vragen

Wij begrijpen dat u soms snel een antwoord zoekt op praktische of medische vragen. Op deze pagina vindt u antwoorden op veelgestelde vragen over onze huisartsenpraktijk, afspraken, herhaalrecepten, medische zorg en meer.

Kijk gerust of uw vraag erbij staat. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op — wij helpen u graag verder

Hoe maak ik een afspraak met de huisarts?


Je kunt eenvoudig een afspraak maken door ons te bellen, via onze online agenda of door een bericht achter te laten via het patiëntenportaal. We proberen altijd een afspraak te plannen op het moment dat het voor jou het beste uitkomt.

Kan ik ook online of via een app een afspraak maken?


Ja, je kunt gebruik maken van ons patiëntenportaal om snel en eenvoudig een afspraak in te plannen. De meeste afspraken kun je online maken, maar als je liever persoonlijk contact hebt of specifieke vragen hebt, kun je ons altijd bellen.

Kan ik een dubbele afspraak maken als ik meerdere klachten heb?


Zeker! Wanneer je meerdere klachten wilt bespreken, kun je een dubbele afspraak maken. Dit geeft ons de tijd om alles rustig door te nemen en een goed plan van aanpak te bespreken.

Hoe snel kan ik terecht voor een afspraak?


We proberen je zo snel mogelijk te helpen, afhankelijk van de urgentie. In geval van spoed kun je altijd dezelfde dag terecht. Voor reguliere consulten is de wachttijd meestal enkele dagen tot een week.

Wat moet ik doen als ik een afspraak wil annuleren of verzetten?


Als je een afspraak niet kunt nakomen, kun je ons telefonisch of via het patiëntenportaal op tijd informeren zodat we de afspraak kunnen verzetten of annuleren. We stellen het op prijs als je dit minimaal 24 uur van tevoren doet.